Franciză SALON MASAJ + REMODELARE CORPORALĂ
Se asigura gratuit trainingul administrativ la sediul francizorului
- Masaj de relaxare
- Masaj anticelulitic
- Masaj terapeutic
- Masaj Deep Tissue
- Masaj Lomi-Lomi
- Masaj cu Pietre Calde
- Masaj cu bețe de bambus și Maderoterapie
- Ritualuri Spa
Franciza Salon: de ce este profitabilă?
Franciza Salon (servicii de coafor, cosmetica, manichiura, masaj, remodelare corporala) O astfel de afacere are mari șanse de succes, deoarece peste 60% dintre români și cetățeni europeni apelează lunar la servicii de înfrumusețare. Într-un centru de profil, clienții sunt cca. 80% femei și 20% bărbați, însă, cei din urmă tind să cheltuiascaă mai mult pe tratamente de îngrijire personală, dorindu-și rezultate rapide.
Succesul unei afaceri în domeniul frumuseții depinde de mai multe variabile: inovația în serviciile folosite, calitatea tratamentelor și a produselor utilizate, aspectul spațiului unde se desfășoara activitatea, pregătirea personalului și interrelaționarea. Acolo unde există comunicare activă între clienți și brand există și profit. Fidelizarea clientelei este esențială în industria înfrumusețării.
Ce este inclus în prețul francizei?
Francizele sunt afaceri la cheie, de aceea prețul lor include un proiect complet de business, adică majoritatea lucrurilor esențiale pentru a demara activitatea.
- Mobilare și amenajare locație: receptie, sală de tratament, decorare pereți
- Echiparea completă a salonului cu echipamentul de lucru, cu aparatură proprie și cu produse profesionale proprii, atât pentru efectuarea tratamentelor și a cursurilor de formare, dar și pentru revânzare către client. Sau posibilitatea de consultanță în aranjarea spațiului
- Training de specialitate, uniforme și diplome recunoscute international
- Manual operațional, efectuarea cursurilor, plus manuale de branding, suport curs (broșura, power point, video step by step) și consultanță
- Mententanță și suport tehnic pe toata durata contractuală
- Promovare locală și națională, precum și materiale marketing si promovarea francizei pe pagina principală a centrului Reflexo Vital
- Servicii clienți, atât direct cu francizatul și cu angajații, cât și pe site-ul oficial www.reflexovital.ro
- Pagina dedicată pe site, posibilitatea programărilor online
Avantajele unei francize REFLEXO VITAL?
Dacă dorești să deții propriul salon de înfrumusețare sau să dezvolți un centru de formare profesionala acreditată în sistem de franciză, iată principalii pași de bifat.
Pasul 1
Optează pentru o franciză Reflexovital, pentru experiența sa pe piață și un portofoliu vast în domeniu.Pasul 2
În cazul brandului REFLEXOVITAL, acesta asigură Francizaților lunar servicii naționale de marketing, mentenanță, aparatură de rezervă, consultanță pe business și pe relația cu clienții, servicii de IT.Pasul 3
Odată ce te-ai hotărât asupra francizei, contactează Francizorul pentru o întâlnire. Atenție: până nu ai nici un document semnat cu Francizorul, acesta poate da franciza pe spațiul dorit de tine oricărui alt candidat, de aceea este esențial să semnezi un contract de rezervare, înainte de a consuma timp și energie.Pasul 4
Odată demarat parteneriatul prin semnarea unui contract de rezervare și, implicit, prin plata unui avans, te poți ocupa de găsirea spațiului optim și a angajaților. În toată aceasta perioadă, Francizorul va fi alături de tine și te va îndruma, pentru a lua cele mai bune decizii.Pasul 5
Este important să semnezi și contractul de franciză cât mai repede, cel mai tarziu odată cu semnarea contractului de închiriere spațiu, pentru ca Francizorul să îți poată livra în timp util toate materialele incluse în pachetul de franciză ales.Pasul 6
Cu circa 1-3 săptămâni înainte de inaugurare atât tu, cât și angajații, veți susține training-ul de specialitate, pentru a afla totul despre activitatea afacerii francizate.Pasul 7
Organizează un eveniment de deschidere a afacerii francizate, ca să îți anunți intrarea pe piață și ca publicul țintă să afle că brandul lor preferat a mai deschis o filială. Pentru că ai ales o franciză, probabil vei avea clienți încă din prima zi de activitate.Pasul 8
Implică-te zilnic în activitate, cel puțin pentru primele 3-6 luni, ca să îți dezvolți sănătos atât business-ul, cât și angajații și baza de date clienți.Pasul 9
Reinvestește o parte din profit în angajați și în clienți.